23 augusti


Bild från igår när Sahand kom en liten stund på kvällen.


Förut när jag gick ut och gick morgonpromenaden med lizzi kändes det som höst i skuggan, i solen var det dock ganska varmt. Men kan ni förstå? Det är höst snart! Fan så mysigt. På ett sätt tycker jag inte om sommaren, det är varmt, man blir svettig osv.. Man kan liksom inte bli kallare än vad man är i bikini.. Då har man ju redan klätt av sig så mycket man kan haha. På vintern då kan man bara sätta på sig mer kläder. Plus att det är julafton, nyår och min födelsedag på vintern.

 

Men nu ska jag sminka mig så mycket jag orkar, jag mår egentligen inget vidare idag men kan inte missa att gå till skolan idag för att vi har en föreläsning jag måste gå på.. Jaja, vi hörs senare!



Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0