Svar!

Såg att jag hade fått denna kommentar medans jag var och badade. Jag får väl börja med att säga ett dystert tack, eftersom att det ligger lite redigering bakom bilderna. Se nedan.
Men annars använder jag inga speciellt produkter. Bara sminkborttagning och vatten. Känner jag mig fettig i ansiktet använder jag mig av en produkt som heter Clearasil Daily Clear och känner jag mig torr i ansiktet använder jag en ansiktskräm från Oriflame.


Här är orginalbilden

Och här är min "standard redigering".
Som ni ser har jag tagit bort lite skavanker, förstärkt ögonen lite, ändrat exposeringen och gjort mig lite brunare i ansiktet (inte alltid jag gör det men..)


Men eftersom att du frågade efter vilka produkter jag använder så kan du få en bild på dom här! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0