Nu kör vi!

Nu är jag tillbaka för att stanna. Nu har jag haft kul klart kan man säga.. Haha nej vars, men nu börjar allvaret. Jag sa att det skulle börja idag, men sen kom jag på att jag är ledig idag som kompensation för Gamleby så jag sköt upp det tills imorgon. Så idag åt jag min sista frukost fram tills nyår, lite surt. Men nu är jag peppad!

Imorgon så börjar jag skolan normalt igen, 8.25 ska man sitta på sin plats och göra så bra ifrån sig som möjligt. Jag har pluggat hemma både idag och igår så nu ska det nog rulla på. 

Som sagt så har jag vart i Gamleby och det var ju förra veckan det. Det var väl sådär om jag ska vara ärlig. Det var några stycken som fick åka hem tyvärr, busar. Haha, nej men ja. Jag är nöjd med veckan och det jag presterade. Hoppas på att lärarna tyckte detsamma. Det är ju lite surt nu när det är dom sista betygen. Dom kan man liksom inte ändra på.

Men nu ska jag faktiskt gå och lägga mig alldeles strax. Ska bara spela på min Monster Park och Brightwood Adventures på Galaxy Taben. DEN ÄR FÖR ÖVRIGT MIN NYA BEBIS. Men men, godnatt på er vi hörs imorgon.

Här får ni en bild från dagen då vi åkte till Gamleby. Tyvärr fick min kamera inte plats så den fick stanna hemma, vilket kanske var bäst det ändå...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0